Mimoriadne hygienické opatrenia

Na zubnej klinike Smart Dental Clinic sa v tejto pre všetkých neľahkej situácii snažíme poskytnúť pacientom starostlivosť s najvyšším stupňom ochrany pred šírením ochorenia Covid – 19. Týka sa to priestorov a plôch na klinike, hygieny použitých nástrojov, prístrojov a materiálov a v neposlednom rade ochranných prostriedkov personálu poskytujúceho starostlivosť.

Priestory a plochy

Pravidelná dezinfekcia plôch, na ktorých minimalizujeme predmety, ktoré môžu byť potenciálnym rezervoárom infekcie je našou každodennou rutinou. Nezabúdame na dezinfekciu kľučiek, odvetrávanie čakárne s recepciou a priestorov ambulancií. Tieto priestory nám pomáhajú udržiavať v stave s minimom infekcie na plochách a vo vzduchu aj germicídne žiariče, ktoré sú používané niekoľkokrát denne.

Nástroje, prístroje, materiály

Naďalej u nás platia prísne hygienické pravidlá dezinfekcie a sterilizácie nástrojov používaných pri jednotlivých zákrokoch. Pauzy medzi jednotlivými ošetreniami zabezpečujú dostatok času na dezinfekciu plôch ambulancie, manuálne očistenie a následnú sterilizáciu nástrojov, dezinfekciu povrchu použitých prístrojov.

Ochranné prostriedky

Cieľom používania ochranných prostriedkov personálom je zamedzenie prenosu infekcie medzi jednotlivými pacientmi a samozrejme aj ochrana samotného personálu. Pracovný odev vrátane ochrannej čiapky je po každom pacientovi vymenený a následne vypraný, personál používa pri každom ošetrení jednorazové rukavice a ochranné masky, k dispozícii máme respirátory FFP 3, ochranné okuliare a štít. Nevyhnutnosťou je pravidelné umývanie rúk a dezinfekcia kože.
smartdental

Priestory a plochy

Nástroje, prístroje, materiály

Ochranné prostriedky

MÁTE OTÁZKY? KONTAKTUJTE NÁS!

Povedzte o tom vašim PRIATEĽOM!

MÁTE OTÁZKY?

Povedzte o tom vašim PRIATEĽOM!

VIDELI STE CELÚ NAŠU PONUKU?
smart dental

Klinika Bratislava

Ordinujeme:
Pon – Pia: od 7:30 do 15:30

Námestie hraničiarov 35, Bratislava
+421 948 679 706

Klinika Poprad

Ordinujeme:
Pon – Pia: od 7:30 do 15:30

Hviezdoslavova 63, Poprad
+421 918 366 945

DÔVERA zdravotná poisťovňa, a.s.    Union zdravotná poisťovňa, a.s.    Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

smart dental

SMART DENTAL BRATISLAVA

VSTUPNÉ VYŠETRENIE ZADARMO

Registrácia, diagnostika, vyšetrenie a liečebný plán na klinike v Smart Dental Bratislava zadarmo.